Άκουε πολλά, λάλει καίρια.

ΒΙΑΣ Ο ΠΡΙΗΝΕΥΣ

Κοινοβουλευτικός έλεγχος

Συζητήθηκε σήμερα η επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή του Σπύρου Λυκούδη προς την Υπουργό Τουρισμού κ. Ε. Κουντουρά για την κατάσταση που βρίσκεται ο ΕΟΤ τα τελευταία χρόνια. 

Ο Σπύρος Λυκούδης με στοιχεία που δείχνουν την σταδιακή υποβάθμιση του ΕΟΤ τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια και την ουσιαστική του κατάργηση, με τις τελευταίες αλλαγές που φέρνει το καινούργιο οργανόγραμμα, ζήτησε από την Υπουργό να απαντήσει σχετικά με τις παράλληλες δομές, τις αλληλεπικαλυπτόμενες αρμοδιότητες και το επιπλέον κόστος που προκύπτει. 

Η Υπουργός χαρακτηρίζοντας τα στοιχεία ως ανακριβή παρέθεσε στοιχεία για την βελτιωμένη γενική κατάσταση του Τουρισμού στη χώρα.

Ακολουθεί ολόκληρη η ερώτηση και το video:

Με αφορμή τις συνεχιζόμενες ελλείψεις και μεγάλες καθυστερήσεις στην εύρεση θέσης σε ΜΕΘ και ΜΑΦ στα δημόσια νοσοκομεία της χώρας, οι οποίες αποβαίνουν εις βάρος της υγείας των ασθενών αλλά δυστυχώς οδηγούν ακόμη και σε απώλειες ανθρωπίνων ζωών, οι βουλευτές του Ποταμιού Σπύρος Λυκούδης (Α’ Αθηνών), Γιώργος Μαυρωτάς (Αττικής) και Γρηγόρης Ψαριανός (Β’ Αθηνών) κατέθεσαν ερώτηση προς τον Υπουργό Υγείας κ. Ανδρέα Ξανθό.

Συγκεκριμένα αναφέρουν πως ενώ τα επίσημα στοιχεία αποδεικνύουν ότι το ποσοστό επιβίωσης των ασθενών που νοσηλεύονται σε πολυδύναμη ΜΕΘ αγγίζει το 75%, το εγχώριο δημόσιο σύστημα υγείας εμφανίζει μικρή αναλογία ΜΕΘ και ΜΑΦ σε σχέση με τις συνολικές νοσοκομειακές κλίνες, και μάλιστα σε ποσοστά πολύ χαμηλότερα από τα standards του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας. Καταδεικνύουν έντονα το απαράδεκτο γεγονός της ύπαρξης περίπου 150 πλήρως εξοπλισμένων κλινών ΜΕΘ, οι οποίες δεν λειτουργούν λόγω έλλειψης ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, όταν συγχρόνως η λίστα αναμονής του ΕΚΑΒ αριθμεί καθημερινά δεκάδες ασθενείς.

Οι βουλευτές με το Ποτάμι ρωτούν τον κ. Ξανθό ποιος είναι ο ακριβής αριθμός των κλινών ΜΕΘ και ΜΑΦ που λειτουργούν στα νοσοκομεία της χώρας και σε πόσους κατοίκους αντιστοιχούν ανά Υγειονομική Περιφέρεια. Ζητούν ενημέρωση εάν υπάρχει πρόβλεψη από πλευράς της Πολιτείας για την κατά προτεραιότητα στελέχωση των ήδη εξοπλισμένων μονάδων ΜΕΘ καθώς και για το τι μέλλει γενέσθαι με την πλήρωση των αναγκαίων συνολικά θέσεων σε εξειδικευμένο προσωπικό. Τέλος απευθύνουν το ερώτημα εάν το Υπουργείο κρίνει αναγκαία τη συγκρότηση ενός συντονιστικού οργάνου με αρμοδιότητα την καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης και την κατάθεση προτάσεων με σκοπό τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό και λειτουργία των ΜΕΘ.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης :

Σημαντικά ερωτήματα σχετικά με την προσέλκυση επενδύσεων υψηλής τεχνολογίας στην Ελλάδα απευθύνουν με ερώτησή τους στη Βουλή πέντε βουλευτές από το Ποτάμι προς τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο, και τον Υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, κ. Γιάννη Δραγασάκη.

Οι βουλευτές του Ποταμιού αναφέρονται στην απόφαση του τεχνολογικού κολοσσού Tesla να ιδρύσει τμήμα Τεχνολογίας και Ανάπτυξης στην Ελλάδα, αλλά και στην αδυναμία της χώρας να προσελκύσει το ενδιαφέρον της εταιρείας για την εγκατάσταση γραμμής παραγωγής. Ρωτούν, σε ποιους λόγους οφείλεται ο χαμηλός βαθμός προσέλκυσης επενδύσεων υψηλής τεχνολογίας στην Ελλάδα, αλλά και σε ποιες πρωτοβουλίες έχει προχωρήσει η κυβέρνηση για την προσέλκυση παρόμοιων επενδύσεων. Επίσης, με αφορμή τη συγκεκριμένη εξέλιξη, ρωτούν αν έχει προταθεί στην Tesla ή σε άλλες εταιρείες υψηλής τεχνολογίας η εγκατάσταση μονάδων παραγωγής στην ελληνική επικράτεια.

Οι πέντε βουλευτές ζητούν, επίσης, πληροφορίες σχετικά με τις άδειες που απαιτούνται, ώστε μια εταιρεία υψηλής τεχνολογίας να αναπτύξει παραγωγικές δραστηριότητες στην Ελλάδα. Τέλος, ρωτούν αν εξετάζεται η χορήγηση φορολογικών κινήτρων, προκειμένου να εγκατασταθούν εταιρείες υψηλής τεχνολογίας στην Ελλάδα, προς όφελος του επιστημονικού και εργατικού δυναμικού της χώρας.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης:

Με αφορμή την πρόσφατη υπογραφή του προϋπολογισμού της Αττικό Μετρό Α.Ε. από τους αρμόδιους Υπουργούς, οι βουλευτές με το Ποτάμι, Σπύρος Λυκούδης (Α’ Αθηνών) και Γρηγόρης Ψαριανός (Β’ Αθηνών), κατέθεσαν σχετική ερώτηση προς τους Υπουργούς Οικονομικών και Υποδομών & Μεταφορών.

Όπως αναφέρουν, η Αττικό Μετρό Α.Ε. είναι σταθερά ελλειμματική τα τελευταία χρόνια με το έλλειμα για το 2018 να προϋπολογίζεται στα 98,5 εκατ. ευρώ, ενώ τον λογαριασμό καλούνται να πληρώσουν για ακόμα μία φορά οι φορολογούμενοι. Επιπλέον, διαπιστώνουν ότι παρά την πρόσφατη εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου με προφανή σκοπό την αύξηση των εσόδων της ΣΤΑΣΥ, ποσοστό των οποίων λαμβάνει και η ελλειμματική Αττικό Μετρό Α.Ε., δεν λειτουργούν ακόμα οι ηλεκτρονικές πύλες εισόδου στα μέσα σταθερής τροχιάς με αποτέλεσμα να συνεχίζεται η λαθρεπιβίβαση και η απώλεια εσόδων.

Οι κ.κ. Λυκούδης και Ψαριανός ζητούν, λοιπόν, να μάθουν από τους αρμόδιους Υπουργούς πως εξηγούν το γεγονός ότι η Αττικό Μετρό Α.Ε. σημειώνει συνεχώς ελλείμματα, καθώς και εάν υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο εξορθολογισμού για την εξάλειψη αυτών. Τέλος, ρωτούν τον χρονικό προγραμματισμό του αρμόδιου Υπουργείου για την πλήρη λειτουργία των ηλεκτρονικών πυλών στα μέσα σταθερής τροχιάς.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

Ενδιαφέροντα άρθρα

19.05.2018

Ένας «κανονικός» ΣΥΡΙΖΑ; του Γ. Βούλγαρη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
02.04.2018

Οι μύθοι, του Δ. Δερμιτζάκη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
01.04.2018

Σε ποια χώρα ζούμε; του Σ. Πολυμίλη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK